Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Ρομάνο μέχρι το 2015



Επίσημα ο Ντιέγκο Ρομάνο θα αγωνίζεται με την φανέλα του Εργοτέλη μέχρι το 2015,καθώς ο παίκτης συμφώνησε και ανανέωσε με την ομάδα από την Κρήτη.
Ο παίκτης μάλιστα ευχαρίστησε την ομάδα,καθώς τον στήριξαν στον τραυματισμό του και για την ανανέωση του συμβολαίου του.
Χαρακτηριστικά ο Ρομάνο δήλωσε:
"Είμαι πολύ ευτυχισμένος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στον Εργοτέλη για τουλάχιστον τρία ακόμη χρόνια. Ευχαριστώ τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και όλους τους ανθρώπους της ομάδας, οι οποίοι μου συμπαραστάθηκαν και με στήριξαν με τον καλύτερο τρόπο στο διάστημα που ήμουν τραυματίας. Μοναδικός μου στόχος είναι να βοηθήσω τον Εργοτέλη, με όλες μου τις δυνάμεις, να πετύχει τους στόχους του".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου