Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Στον Παμβοχαϊκό ο Κουζούνης

Με την φανέλα του Παμβοχαϊκού θα αγωνίζεται την νέα αγωνιστική σεζόν ο Παύλος Κουζούνης.
Ο Παύλος την νέα αγωνιστική περίοδο θα βρίσκεται στον Παμβοχαϊκό έχοντας πλεόν όχι τον ρόλο του λίμπερο αλλά πλέον θα αγωνίζεται ως ακραίος.
Ο Έλληνας άσος στο παρελθόν έχει αγωνιστεί στους Ολυμπιακό,Φοίνικα Σύρου(ως δανεικός)ενώ  την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στον Ηρακλή.Ενώ την Πέμπτη έβαλε την υπογραφή στο νέο του συμβόλαιο με τον Παμβοχαϊκό διάρκειας ενός έτους.
Μάλιστα παραχώρησε και τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Παμβοχαϊκού εκφράζοντας μάλιστα και την επιθυμία του να φτάσει στην κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος βόλεϊ.Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη συμφωνία με τον Παμβοχαϊκό, έναν πολύ σοβαρό σωματείο, από τα λίγα αξιόπιστα. Πολλοί αθλητές θα ήθελαν να παίξουν στον Παμβοχαϊκό, γεγονός που με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο για το νέο αυτό βήμα στη καριέρα μου. Ελπίζω να πάνε όλα καλά, να έχουμε υγεία και να βοηθήσω και εγώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και γιατί όχι να πανηγυρίσουμε κάποιον τίτλο. Ο Παμβοχαϊκός έχει μεγάλες φιλοδοξίες, είναι μια απ’ τις σοβαρές ομάδες του πρωταθλήματος που ξεχωρίζουν και θεωρώ ότι μπορεί να διεκδικήσει τους εγχώριους τίτλους. Έχω μεγάλη πίστη στην ομάδα και με σκληρή δουλειά μπορούμε να τα καταφέρουμε».
Αναφορικά με την αλλαγή της θέσης του και το νέο ρόλο που θα έχει στο Βραχάτι παίζοντας ως ακραίος, σχολίασε: «Σίγουρα είναι μια αλλαγή για μένα. Έχω αγωνιστεί στο παρελθόν ως ακραίος και πάντα έλεγα ότι θέλω να παίξω στη συγκεκριμένη θέση. Θεωρώ πως μου ταιριάζει και θα κάνω τα πάντα για να ανταπεξέλθω στο νέο μου ρόλο».
Ο Κουζούνης έχει αγωνιστεί ως αντίπαλος του Παμβοχαϊκού στο Βραχάτι, γνωρίζει καλά πως ο κόσμος βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας και δεν έκρυψε το θαυμασμό του για τους φιλάθλους της ομάδας του Βραχατίου: «Ο κόσμος αγαπάει την ομάδα, γεγονός που είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Δεν ξέρω, αν υπάρχει άλλη ομάδα στην Α1, που σε κάθε αγώνα γεμίζει το γήπεδο. Ο κόσμος είναι σημαντικό κομμάτι στην πορεία της ομάδας και βοηθάει να πηγαίνει καλά σε όλα τα ματς. Εύχομαι και πάλι να έχουμε υγεία εν όψει της νέας σεζόν και πιστεύω πως όλα θα κυλήσουν καλά για τον Παμβοχαϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου