Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Τσάβες:Επέστρεψα για να μείνω

Με αφορμή την επιστροφή του στην ομάδα του Πας Γιάννενα ο Κριστιάν Τσάβες παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα του ΠΑΣ μιλώντας για την αποχώρηση του λόγω προσωπικού προβλήματος για ενάμιση μήνα,καθώς για την βοήθεια που θέλει να δώσει στην ομάδα του για να πετύχει τους στόχους της. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τσάβες στην ιστοσελίδα του ΠΑΣ:
-Για την επιστροφή του:''Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κο Χριστοβασίλη και τον προπονητή μου που με δέχθηκαν πάλι στην ομάδα. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τους ανθρώπους της ομάδας και όλοι μου συμπεριφέρνονται πάντα άψογα''.
    -Για τους λόγους της απουσίας του:''Σοβαρά οικογενειακά προβλήματα με ανάγκασαν να φύγω, γιατί η απόσταση από τους δικούς μου είναι μεγάλη και δεν ήταν δυνατόν να τα λύσω από το τηλέφωνο. Πλέον όμως όλα είναι εντάξει και επέστρεψα''.
    -Για το μέλλον του:''Μου αρέσει ο τρόπος ζωής στην Ελλάδα, η πόλη και οι άνθρωποι στα Γιάννινα. Το κλίμα στα αποδυτήρια είναι πολύ καλό, οι συμπαίκτες μου και όσοι είναι κοντά στην ομάδα, είναι καλά παιδιά και μου αρέσει ο τρόπος που δουλεύουν όλοι μαζί. Επέστρεψα για να μείνω.
    Η μόνη ομάδα που με ενδιαφέρει είναι ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Να είναι όλοι σίγουροι ότι θα κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω κι εγώ να πετύχει τους στόχους του, που είναι και οι δικοί μου''.

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου