Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Φίγκο: «Δεν με εκτίμησαν στην Μπαρτσελόνα»

Ο Λουίς Φίγκο έκανε γνωστούς τους λόγους που αποχώρησε από την Μπαρτσελόνα και επέλεξε την Ρεάλ Μαδρίτης και μάλιστα ανέφερε ότι δεν του φέρθηκαν καλά στους ''μπλαουγκράνα'' και έτσι αποφάσισε να φύγει.

Θυμωμένος αλλά και πληγωμένος αισθάνθηκε από τον τρόπο που του συμπεριφέρθηκαν στην Μπαρτσελόνα, ο Λουίς Φίγκο.
''Δεν μου φέρθηκαν καλά και αυτό με θύμωσε'', ανέφερε αρχικά ο 41χρονος Πορτογάλος και πρόσθεσε:
''Ακόμα και με το πέρασμα του χρόνου, ήμουν ακόμα θυμωμένος και ενοχλημένος, επειδή οι υπεύθυνοι του συλλόγου δεν με εκτίμησαν''.
Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής συμπλήρωσε: «Ήμουν ο παίκτης που ήθελε ο πρόεδρος της Ρεάλ, Φλορεντίνο Πέρεθ» και κατέληξε:
''Δεν ξέρω τι έγινε. Ξαφνικά βρέθηκα στον πάγκο χωρίς εξήγηση. Αισθάνθηκα ότι ήταν ένας τρόπος για να με πληγώσουν''.
Για τον Μέσι και τον Ρονάλντο σχολίασε: ''Είναι φανταστικοί παίκτες. Θα μου άρεσε να τους έχω και τους δύο στην ομάδα μου''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου