Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Κάρτερ: Θα παλέψουμε για τον Πανιώνιο και τον κόσμο του

Τον ενθουσιασμό του που ανήκει στο ρόστερ του Πανιωνίου εξέφρασε, σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ιστορικού, ο Μαρκ Αντόνιο Κάρτερ, ο οποίος τόνισε παράλληλα ότι θα παλέψει για τους κυανέρυθρους και τον κόσμο τους.
Ο 28άχρονος αμερικανός εξήγησε αρχικά γιατί επέλεξε τον Ιστορικό για να συνεχίσει την καριέρα του: "Ο Πανιώνιος είναι σπουδαίο κλαμπ. Είχε πολλές επιτυχίες τα προηγούμενα χρόνια.
Παίζει γρήγορο μπάσκετ με πολύ ενέργεια και σπουδαία άμυνα, όπως είχα συνηθίσει στην προηγούμενη ομάδα μου, το Ρέθυμνο. Μου έδωσε την ευκαιρία να φορέσω την φανέλα μου και είμαι ενθουσιασμένος γι’ αυτό".

"Εχουμε υψηλές προσδοκίες για την νέα σεζόν", παρατήρησε για τους ομαδικούς στόχους του Πανιωνίου και επισήμανε ότι: "Ολοι περιμένουν να τα πάμε καλά. Προετοιμαζόμαστε σωστά για να επιτύχουμε".
Οσο για τις προσωπικές φιλοδοξίες: "Οι προσωπικές προσδοκίες μου είναι να βοηθήσω την ομάδα κάνοντας πολλές δουλειές στο γήπεδο. Να βοηθήσω να είμαστε πολύ καλή αμυντική ομάδα και γρήγορη στην επίθεση".
"Μου αρέσουν πιο πολύ το τρανζίσιον και ο αιφνιδιασμός, να κάνω ντράιβ προς το καλάθι και να δημιουργώ προϋποθέσεις για ελεύθερα σουτ για τους συμπαίκτες μου"
, εξήγησε ο Κάρτερ σχετικά με τις προτιμήσεις τους στο παρκέ.
"Περιμένουμε την όσο δυνατόν μεγαλύτερη υποστήριξη από τον κόσμο μας και θα την εκτιμήσουμε", είναι το μήνυμα του Κάρτερ προς τους φίλους των κυανέρυθρων.
"Θα δουλέψουμε σκληρά, θα κάνουμε το καλύτερο, θα παίζουμε σκληρά σε κάθε αγώνα και ελπίζουμε να έχουμε επιτυχίες και να ευχαριστηθούμε το μπάσκετ", συνέχισε.
"Δεν έχω να υποσχεθώ κάτι, εκτός από το ότι θα παλέψουμε για τον Πανιώνιο και τον κόσμο του", τόνισε ο Κάρτερ και πρόσθεσε ότι: "Αυτό είναι βέβαιο και θα δούμε στην διάρκεια της σεζόν που θα μας οδηγήσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου