Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Ανανέωσε ο Πουλίδο

Ο Ρόμπεν Πουλίδο για ακόμη τουλάχιστον δύο χρόνια θα αγωνίζεται με την φανέλα του Άρη.
Το συμβόλαιο του παίκτη εξέπνεε το επόμενο καλοκαίρι ωστόσο η ΠΑΕ Άρης ''κλείδωσε'' τον παίκτη μέχρι το 2015!
Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ:
«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ εκτιμώντας την προσφορά του Μάρτιν Ρούμπεν Πουλίδο στην ομάδα μας αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωση-επέκταση του συμβολαίου του για έναν ακόμη χρόνο. Ο 34χρονος Ισπανός κεντρικός αμυντικός, που βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, ήρθε σε προφορική συμφωνία με τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Δημήτρη Ηλιάδη, για την ανανέωση-επέκταση του συμβολαίου του μέχρι τον Ιούνιο του 2015».
Μετά τις υπογραφές, ο Πουλίδο δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου: «Είμαι χαρούμενος που συμφώνησα με τον πρόεδρο για να παραμείνω στην ομάδα για έναν ακόμη χρόνο. Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. Στο διάστημα που βρίσκομαι στον ΑΡΗ έχω δεθεί τόσο με την ομάδα όσο και με τον κόσμο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την συνεργασία που έχω με όλους. Ο ΑΡΗΣ είναι ένας μεγάλος Σύλλογος και είναι τιμή να φοράς την φανέλα του και η Θεσσαλονίκη είναι μια όμορφη πόλη για να ζεις. Φέτος γίνεται ένα νέο ξεκίνημα. Εύχομαι να είμαι υγιής και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου