Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Παπαδόπουλος:''Η Σάλκε είναι το νούμερο 1 για εμένα τώρα, αλλά είναι γνωστό ότι είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ!''

Για τα συναισθήματα που έχει για τον ΠΑΟΚ μίλησε ο Κυριακός Παπαδόπουλος μια μέρα πριν την αναμέτρηση της ομάδας του, Σάλκε, με τον «δικέφαλο του Βορρά» για τα play off του Τσάμπιονς Λιγκ.

Να περάσει τόσο η Σάλκε που είναι η ομάδα του, όσο και ο ΠΑΟΚ, τον οποίο υποστηρίζει, θα ήθελε ο Κυριάκος Παπαδόπουλος, ο οποίος μίλησε… ανοιχτά για τα οπαδικά του αισθήματα.
Ο πρώην αμυντικός του Ολυμπιακού και νυν της Σάλκε, τόνισε στο match programme της αναμέτρησης των δύο ομάδων πως θα ήθελε η ομάδα του να περάσει στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ μαζί με τον ΠΑΟΚ, ενώ αναφέρθηκε και στην φιλία που τον ενώνει με τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη.
Αναλυτικά η συνέντευξή του:
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Σάλκε παίζει με Ελληνική ομάδα. Είσαι ευτυχισμένος με αυτό;
«Ειλικρινά όχι! Η Σάλκε είναι το νούμερο 1 για εμένα τώρα, αλλά είναι γνωστό ότι είμαι οπαδός του ΠΑΟΚ! Μεγάλωσα έτσι και συμπαθώ αυτή την ομάδα. Δεν κρύβω ότι και τώρα βλέπω τον ΠΑΟΚ στην τηλεόραση και είναι η ομάδα μου. Θα προτιμούσα να περάσουν και οι δυο ομάδες στους ομίλους».
Η οικογένεια Παπαδόπουλου ποια ομάδα θα υποστηρίζει; ΠΑΟΚ ή Σάλκε;
«Έχουν το ίδιο συναίσθημα με εμένα. Όλοι είναι ΠΑΟΚ στην Ελλάδα και φυσικά Σάλκε στην Γερμανία. Είναι σίγουρο ότι δεν θα δυσαρεστηθούν με οποιοδήποτε αποτέλεσμα».
Για την ιδιαίτερη σχέση που έχει με τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη, τόνισε: «Φυσικά. Είναι φίλος μου, είναι μία φοβερή προσωπικότητα και τον σέβομαι. Έχω να μάθε πολλά από αυτόν. Όχι τόσο εντός γηπέδου όπου παίζουμε σε άλλη θέση.
Για την άδεια Τούμπα στην ρεβάνς ο Παπαδόπουλος τόνισε: «Λυπάμαι γι’ αυτό. Το ποδόσφαιρο δεν είναι ίδιο χωρίς κόσμο. Χαίρομαι που αύριο η ατμόσφαιρα θα είναι καυτή. Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ υποστηρίζουν έντονα την ομάδα τους, ενώ και της Σάλκε είναι μοναδικοί. Αύριο η Αρίνα θα είναι μία κόλαση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου