Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Γιαταμπαρέ: Όλα για τον κόσμο και τα χρώματα της φανέλας

Την υπόσχεση πως θα τα δώσει όλα για τα χρώματα του Ολυμπιακού και τον κόσμο της ομάδας έδωσε ο Σαμπού Γιαταμπαρέ.

Ο νεοαποκτηθείς μέσος από την Μπαστιά τόνισε πως ο Ολυμπιακός αποτελεί σπουδαία εξέλιξη στην καριέρα του, ενώ στάθηκε και στην ευκαιρία, που του δίνεται να αγωνιστεί στο Champions League.
Ο Σαμπού Γιαταμπαρέ μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό μίλησε στην κάμερα του Olympiacos TV.
"Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που έρχομαι στην Ελλάδα για να αγωνιστώ σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο, όπως είναι ο Ολυμπιακός. Είναι για εμένα μία σπουδαία εξέλιξη στην καριέρα μου αυτό, το γεγονός ότι έρχομαι σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο, όπως είναι ο πρωταθλητής Ελλάδος, Ολυμπιακός", τόνισε αρχικά.
Για τη συμμετοχή του στο Champions League με τον Ολυμπιακό είπε: "Το Champions League είναι πάντα ένα μεγάλο κίνητρο για έναν ποδοσφαιριστή. Δεν είναι διαφορετικό και για εμένα. Είναι ένα σπουδαίο κίνητρο το γεγονός ότι έχω την δυνατότητα να παίξω με τον Ολυμπιακό στο Champions League. Πόσο μάλλον όταν ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο σωματείο, όπως είπα και νωρίτερα με τόσο πρεστίζ".

Για τον κόσμο της ομάδας τόνισε: "Είμαι πλέον ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, φοράω τα χρώματα της ομάδας, το κόκκινο και το άσπρο και γι’ αυτά τα χρώματα αλλά και εσάς τους οπαδούς της ομάδας μας θα τα δώσω όλα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου